Badkamer en Toilet verbouwing
Wij hebben de badkamer en de toilet laten verbouwen door George. Over het eind resultaat zijn wij zeer tevreden. George is een vakman. Komt keurig zijn afspraken na en levert kwaliteitswerk.
- Theo en Emmy van der Stap
renovatie badkamer en toilet
George heeft prachtig werk verricht,pluspunt een mooie afwerking
- Jose Campo
badkamerverbouwing
Ik ben zeer tevreden ov er het geleverde werk, en geniet van mijn mooie badkamer. George heeft heel goed meegedacht, hij werkt zeer nauwkeurig, en is altijd op tijd, Komt afspraken goed na. Dus van mij krijgt hij een dikke tien!!
- Marjoke van Rooijen